IDo עידו כץ לתקשורת מניעה

המומחיות שלי:

תקשורת מקרבת ומניעה

אימון אישי לתקשורת מקרבת ומניעה, ליחסים ולמוטיבציה

לדעת להקשיב עמוק ואיכותי * אמפתיה * להיות מובן * לרגש, להתרגש * התמחות בשפת התקשורת המניעה NVC * למנהלות/ים, * לקשר זוגי * להורות * לחיים.
תקשורת בין אישית מניעה יכולת שלנו לתפקד יחד בזוגיות ובצוות.  תקשורת מניעה מחזקת גם את השיח הפנימי והיכולת שלנו לתקשר בתוכנו, עם עצמנו את הצרכים שלנו העמוקים והדקים ביותר. האימון האישי המניע והמונע עוסק בהקניית השפה ואימון בתקשורת מניעה ומונעת. 

המתאמן לומד להיות אסרטיבי ולעמוד על שלו בתקיפות ומתוך הקשבה ויכולת להתבונן ולחקור ולפתוח את הראש. המתאמן חותר לפתרונות גישוריים עם שני צדדים מנצחים. התקשורת המניעה מסייעת ליחיד לזוג, לקהילה ולארגון בניהול בנק רגשות שמשפיע על יחסים עם אחרים, עם עצמי וגם על ניהול נכון של משאבי כסף וזמן, גמילה מהתמכרויות והצלחה להתגבר על מחסומי פחד, אשמה ובושה.

 

משהו לרוץ איתו

01

חום

חממה שהיא קרקע פורייה להתפתחות אישית. ההתמודדות עם אתגרים חדשים כרוכה בכל קשת הרגשות החל מחששות ועד שמחה

מה המתאמן אוהב, מה מלהיב אותו ומה התשוקה שלו – זה הבסיס המניע והמכוון.

02

חדות

המתאמן לא מוותר על מי שהוא באמת ומי שחשוב לו להיות ולהשיג. השיקופים חדים וברורים, המתאמן עושה עבודת מודעות שהיא בעצם תחילת מסע של העמקת ההכרות שלו עם עצמו. 

ההסכם כאן הוא הדדי: – פוקוס וחדות ראייה וביטוי זה הדיאלוג שנוצר.

03

חקרנות

המתאמן במהלך האימון מאותגר על ידי שאלות חייו.  מתוך השאלות נוצרות  נקודות מבט חדשות המתייחסות לחייו של המתאמן וחייו. האימון מבוסס ראיות ומחקר ומסתייע בלמידה ובניסיון רב השנים של תחום האימון בישראל ובעולם.

להיות בלתי ניתנים לעצירה